WANITA MESTI BACA JIKA ANDA LELAKI TOLONG SHARE PADA WANITA SEKITAR ANDA !! INILAH DAUN AJAIB YG MAMPU OBATI KANKER S3RV!KS SEKETIKA TANPA OPERASI !!

Pohon abnormal ini tidak demikian di kenal di Amerika kesatuan, namun sebetulnya daun dari pohon ini sebetulnya sudah jadi satu diantara ramuan ubat tradisionil yang popular di afrika, Filipina, India, Indonesia serta negara yang lain.

Konon kerana daun dari pohon ini yang sebetulnya datang dari india sudah turunkan kandungan kem4ti'an karna kanser di sana di banding dengan AS.

Pelbagai kajian telah mengemukakan apabila pokok ini betul-betul pohon ajaib. Sesungguhnya pohon ini sekian di kenal oleh orang-orang Indonesia. Biasanya orang-orang kita mengaitkannya dengan perkara mistik. Ya, Pokok Kelor. Daun Kelor dapat dipakai jadi ubat asma, p3mbu * nuh rasa sakit serta pereda demam. Daun kelor mempunyai etika anti-bakteria yang kuat, ini dapat menolong menangani diabetes serta dapat dipakai jadi anti-depresan.

Penemuan yang paling mengagetkan dari semua iaitu, daun kelor di ketahui mempunyai kandungan sebatian anti-kanser, menyerupai kaempferol, rhamnetin serta isoquercetin. Mereka mengisytiharkan apabila daun kelor ini sekian baik dalam mem3rangi kanser hati, kanser paru-paru, kanser ov4r!um serta mel4noma (kanser kulit).
Faedah anti kanser pada ekstrak daun kelor ini, sudah dipertunjukkan dalam kajian kultur jaringan sel kanser s3rv! Ks insan yang diterbitkan dalam edisi Jun 2011 jurnal “Food and Chemical Toxicology. ” Ekstrak kelor mensupport kem4ti'an sel awal, menghindar perubahan serta pembiakan beberapa sel kanser. Penyelidik terlebih menyimpulkan apabila daun kelor tunjukkan potensi jadi menghindar alami.
KODE IKLAN 300x 250
close
==[ Klik disini 1X ] [ Close ]==
KODE IKLAN DFP 2
KODE IKLAN DFP 2